duminică, 17 octombrie 2010

ZA new life

A inceput cam acum 2 saptamani,odata cu FACULTATEA...i mean FJSC-facultatea si tot pana in momentul respectiv chiar credeam ca inteligenta mea depaseste mediocrul-WRONG!
-sunt proasta,tantaloiaca si ma ascund sub numele de cod "aratare"...mdah,cam asta am invatat inca din prima zi de cursuri...aaa si nu,nu sunt singura in situatia asta...mai sunt inca vreo 300 de fraieri ca mine.
Daca pana de curand chiar stiam ce vreau sa fac in viata,acum sunt total debusolata...adica mi-am cam luat-o la "cojones".Totusi,am facut lucruri pe care nu le mai facusem niciodata in viata asta a mea de rahat,dinala fara zahar pudra,indulcit asa putin-nu frate,dinala care pute(ca doar traiesc in Romania).
All in all...facultatea "ruleaza",pe sistemul-ce nu te omoara,te face mai puternic!...noi sa fim sanatosi

Un comentariu: