miercuri, 10 noiembrie 2010

Simple as that but complicated like me

Vad...printre norii densi iti intrezaresc fizionomia...te vad mai conturat ca niciodata,trasaturi aspre imi infricoseaza ochii(poate acum ei te privesc mai obiectiv decat au facut-o vreodata)...incep sa inteleg distanta,incep sa inteleg de ce tu nu mai esti si poate acum TE VAD cu adevarat.
Ma sperie ochii mari ce par a nu ma putea cuprinde,vad disperarea...si maxilarul cum se inclesteaza(el nu mai emana putere,doar slabiciune,neputinta si durere)...stiu,esti un copil de fapt,asa erai si inainte...insa eram eu prea "om mare" a intelege...ti-am luat locul,mi-am depasit din atributii,am fost ceea ce tu trebuia sa reprezinti...ti-am oferit "copilarie",iar tu mi-ai dat greutati...
TE VAD pierind printre norii ce mi te-au adus in minte,te vad cum dispari pentru totdeauna...tu ramai cu o parte din mine,iar eu ma dezic de tot...nu mai am nimic,nicio amintire,niciun gand care sa ma trimita catre tine...NU(vreau) sa TE MAI VAD!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu